woensdag 15 april 2020

Have a BEARY SPECIAL day...!!!

We zitten weer eens een dagje thuis. Ben nog steeds aan het hoesten en sommige cliënten zeggen kom maar gewoon ik heb de hulp nodig en andere zeggen blijf maar lekker thuis kindje. Dus we zitten thuis en dan gaan we maar weer kaartjes maken voor corona jarige.....


Dit meisje was gek op snoepjes.....Ik hoop ook op donuts want had helaas geen snoep stempeltjes of stansjes. Dan heb je zoveel crea spul en nog kom je tot de conclusie dat je iets NIET hebt.  Hoe dan.  ????? Hahaha

Vandaag ook mijn embossing spullen maar weer eens voor de dag gehaald. Doe ik eigenlijk veels te weinig mee. Heb ze dus nu op een plek gelegd waar ik het eerder kan pakken dus misschien dat ik het dan ook vaker ga gebruiken

Fijne zonnige woensdag nog. 



1 opmerking:

  1. Wat een grappig kaartje is dit!! Die zal ze zeker ook wel leuk vinden hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-