vrijdag 30 oktober 2020

Goede kerstdagen

Goede kerstdagen, zo is het kopje van dit bericht. Maar de kerstdagen zullen er dit jaar heel anders uit gaan zien dan in al die voorgaande jaren. Niet met de hele familie bij elkaar aan het kerst ontbijt of aan de gourmet, maar thuis met je eigen gezin en hooguit opa en oma op visite en daar blijft het dan bij. Toch hoop ik dat ondanks deze vervelende situatie waar we nu nog steeds in zitten iedereen toch het beste maakt van de kerst periode


Zoals ik al eerder zei mochten we ons eigen pakket uitkiezen deze maand en ik heb voor de dutch doobadoo Crafty kit gekozen, een heel handig pakket met bijna alles wat je nodig hebt om een creatie te maken in een pakketje.



De tekst stickers zitten in het pakket net als de leuke plaatjes die je uit kan drukken dus je hebt geen schaar nodig, is dat even handig kun je lekker snel door


Om het een extra winters tintje te geven heb ik witte foam klei gebruikt. Ik vind dat echt heel fijn om mee te werken, maar je moet wel zorgen dat je je potje goed dicht doet want de klei droogt wel erg snel op anders, maar als je het op je creatie gebruikt is het wel fijn dat het weer snel indroogt, kun je redelijk snel weer verder met je creatie


De plaatjes in het pakket zijn echt te schattig kijk die oogjes van de zeehond, je word er zowat verliefd op.


Ik heb de mal van dit pakket uitgeknipt en daarop heb ik zelf een waterval kaart gemaakt. en op het uitschuivende label heb ik een leuke kerst tekst stempel gebruikt van Joy Crafts


bedankt weer voor het lezen van mijn blog berichtje, vergeet maandag niet terug te komen om naar Elly's mooie creatie te kijken, want die heeft ook weer erg  haar best gedaan.

Liefs Debby


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige winterkaart! Heel gaaf de binnenkant! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een creatie! Had al gezien natuurlijk, maar zo op de pc is het nog mooier om te zien. Wat een schatje dat zeehondje snap dat er je verliefd op wordt.
    Je hebt je weer goed uitgeleefd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-