zaterdag 17 oktober 2020

Never regret anything

 Ik ga mezelf uitdagen. Ik heb mezelf opgeheven voor een online workshop van Jolanda de ronde. Het is een workshop in een stijl die ik niet vaak of eigenlijk helemaal niet Gebruik. En ik vind de creaties van andere altijd super,  maar of het iets voor mij is.  ???? Nou dat kom je maar op 1 manier achter een dat is door het te doen. 

Dus 31 oktober heb ik me opgegeven voor de online workshop


Net alle spullen even bij elkaar gezet om te kijken of ik alles heb. alleen transparante embossing poeder heb ik niet, maar voor de rest heb ik alles wel zo'n beetje bij elkaar gevonden of gekocht. 

Vind vooral de grunge stempel erg mooi. Ook al vond ik hem erg groot toen ik hem vandaag binnen kreeg. Paste niet op een stempel blok. Maar het stempelen is gelukt en toen heb ik hem ook maar gelijk even ingekleurd.


Benieuwd naar de workshop heb er in ieder geval al super veel zin in. 

Groetjes Debby 




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Debby
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om al je spulletjes zo te zien. Ja ik ben er ook klaar, dus kunnen we samen sparren weer.
    Heb al eerder met Jolanda meegedoen, zowel online als live, En ze doet het heel fijn.
    Je leert toch iedere keer wat bij, en ook ik doe het veel te weinig.
    Die stempel is mooi ingekleurd, ben er vandaag ook mee bezig geweest.
    Weet je wat je moet vragen met kerst, een stempelhulp, past hij wel, en zo handig ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-