zondag 18 oktober 2020

Hallo.......hoe is het met je?

Na de hele ochtend bezig te zijn geweest met allerlei opdrachtjes,  vanavond eindelijk de tijd gevonden om met mijn nieuw stempels aan de fröbel te gaan. 

De Missees Karin Joan stempels vind ik echt zo leuk ze zijn eigenlijk vrij simpel zonder al te veel poes pas, maar dat vind ik er nou net zo leuk aan


En de teksten die erbij zien zijn ook zo leuk ik heb KJ10 en KJ11 en ze zijn ook Erg leuk om te combineren.  De afbeelding komt uit 10 De tekst uit 11.



Sinds lange tijd ook mijn embossing poeder weer eens uit de kast gehaald en de tekst met versamark op de dia gestempeld. Achter de dia en stukje van de mooie craft emotions stans. Nog wat nietjes door het papier en de creatie is klaar. En dat allemaal gemaakt met stukjes papier uit mijn rest afval bak. Wie wat bewaard die heeft nog wel eens wat. 


De afbeeldingen heb ik ingekleurd met mijn zig clear Bush colour markers en die blijf ik toch wel heel erg fijn vinden. 

Nou de zondag zit er alweer bijna op. Dat betekend dat de nieuwe werkweek alweer bijna voor de deur staat. Geniet nog van de avond

Liefs Debby



 

4 opmerkingen:

  1. Ik had hem al gezien natuurlijk, maar via de laptop toch altijd leuker en beter te zien. Je kaart is heel mooi geworden, fijn dat je nu tijd voor jezelf heb.
    Zien we je mooie creaties weer, want dit is een echte Debby kaart
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Debby en dat hondje is zo schattig ( nou hou ik natuurlijk ook wel erg veel van honden hahaha ). Lekker aan de knutsel, dan is een fijne afsluiting van de dag.
    Liefs Bianca. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Debby. Dit is echt je ding, hé. Mooi kleurwerk van je stempels. Embossingpoeder gebruik ik ook veel te weinig, maar weer eens voor de dag halen, het toch wel een mooi resultaat.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-