donderdag 13 mei 2021

Congrats Sanne 22

Dochter van mijn teammaatje bianca was gister jarig en ik vond het gewoon leuk om een kaartje voor haar te maken


Soms heb je gewoon zin om een kaartje te maken, maar als het dan voor een speciale gelegenheid is vind ik dat makkelijker dan wanneer ik zomaar een kaartje maak die weer in de doos beland


Maar deze kon na het maken, gelijk op de post en werd door bianca apart gehouden tot aan de dag van haar verjaardag, maar die was dus gister en kan ik nu de creatie met jullie delen

Groetjes Debby 

1 opmerking:

  1. Het is echt een superleuke kaart die ook bij haar past.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-