zondag 9 mei 2021

Let's have a date night.

Ik heb al zoveel goede verhalen gehoord over de zeven zussen boeken, dat ik nu de eerste 2 delen ook maar eens gekocht heb.

Ik ben eigenlijk alleen een goed weer lezer. Op de lounge bank of aan de waterkant, maar vind voor het slapen gaan ook wel even lekker om wat hoofdstukjes weg te lezen


maar dan wil ik wel graag iets in mijn boek hebben liggen. En ik kon mijn oude boekenlegger niet meer vinden. Dus zelf maar even aan de slag gegaan met magneetjes papier en een stempelafdrukje.


Het is niet een hele drukke boekenlegger geworden, maar het design papier en het afdrukje samen vind ik al een leuk effect geven dat ik er alleen een klein paperclipje op gedaan heb en toen vond ik het klaar.

Nu tijd om te lezen

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boekenlegger. De zeven zussen is een hele mooie reeks om te lezen. Ben net begonnen in deel 7.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boekenlegger is erg mooi Debby! Ik gebruik nog steeds de legger die ik bij het eerste deel kreeg, en met het lezen zelf een notitieblaadje hihi.
    Ik heb deel 7 bijna uit, je krijgt geen spijt van deze serie.
    Ook ik ben een goed weer lezer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een leuke boekenlegger en nog handig ook.
    Welkom bij de verlaving Zeven Zussen.....
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-