zaterdag 29 mei 2021

Good vibes only

 Dat hoop ik wel dat het vandaag alleen maar good vibes only zijn. Heb net mijn 2de prik gehad van astra zenica hopelijk deze keer niet zo ziek als van de eerste prik


Ik kwam gisteren een hexagon kaart tegen. Wilde hem ook wel eens proberen. Maar vond uiteindelijk de hexagon te groot uitvallen dus heb ik hem vierkant gemaakt


Als ik zo'n probeer creatie maak maak ik die meestal met papier kleuren die ik niet zo vaak gebruik. Zodat het niet zo'n ramp is als hij mislukt. Zo dus ook met dit papier vind het niet lelijk maar vind het nou ook niet echt super mooi papier


Maar vond hem ook wel weer de moeite waard om hem te delen en om voor mezelf in mijn blog archief te plaatsen. Daarom vind ik het blog zo leuk, want zo zie je wat je in al die jaren allemaal gemaakt hebt......!!!

Nou mijn kwartier wachten na de prik zit er weer bijna op......dus we gaan we vlug naar buiten om heerlijk van de zon te gaan genieten.

Fijne zaterdag iedereen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-