vrijdag 24 december 2021

bee happy

 Ik vind het altijd leuk om met de mallen van dutch doobadoo te werken, het is zo makkelijk om er een leuke creatie mee te maken. Ik had deze dan ook voor mezelf besteld bij Anneke en dan kun je hem gelijk combineren met de creaties die je moet maken uit je design pakket



ik heb het schattige honing beertje uit een van de gaten laten komen, en de losse bijtjes komen uit het knipvel die bij deze papier lijn van dutch doobadoo zit


ik heb het design papier met foam tape wat omhoog laten komen zodat het lijkt of  de honingbeer uit de cirkels komen en de bijtjes over het papier heen vliegen


tot snel maar weer, want voor we het weten is het alweer vrijdag. voor straks een hele fijne kerstavond en fijne kerstdagen

groetjes debby design team lid bij hobbyshop veldmaat

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-