zaterdag 25 december 2021

Kerstmutsen verrassing 2

Wat was het leuk om te maken. Deze creatie heb ik gemaakt voor Muts#1 of bij de meeste beter bekend als Bianca


Ben met maja design kerst papier aan de slag gegaan.  En met gnoompjes.


Ik had op de beurs dit pakket gekocht. En ook.extra zakjes om cadeautjes in te stoppen. Ik vond het leuk om er advent kalender van gemaakt


Ik heb niet alle 24 dagen met cadeautjes gevuld. Maar geprobeerd om zoveel mogelijk leuke cadeautjes te score 


En ik denk dat het wel redelijk gelukt is. En ik heb ook niet bij iedereen hetzelfde erin gedaan.


Op de zakjes heb ik gummipan stempeltjes gebruikt. En deze heb ik met mijn lightfast potloden ingekleurd

Van bianca kreeg ik deze leuke creatie en de berg met cadeautjes. Te gek muts 


Bedankt Bianca en hele fijne feestdagen 
Groetjes Debby 

1 opmerking:

  1. Heel mooi, ja ze heeft wel erg uitgepakt die Bianca.
    Geniet ervan, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-