woensdag 1 december 2021

December challenge

  De laatste maand van het jaar 2021 alweer,

jullie hebben dus nog een challenge van ons te goed
en dat is een moodboard en wel deze

het is dus de bedoeling dat je na aanleiding van deze kleuren een creatie maakt, of na aanleiding van de spullen die je op de foto ziet, dus wees heerlijk creatief


Ik heb een kaart gemaakt na aanleiding van de kleuren in het moodboard, met het mooie papier van maja Design.


en de strik op mijn creatie is er een van studio light en die heb ik beide 2x uitgestanst in 2 verschillende kleuren en deze kleur om kleur op te plakken zodat het een meer 3d effect geeft. De takjes komen uit het knipvel blok van scrapboys 

ik ben erg benieuwd wat jullie gaan maken na het zien van dit moodboard, plaats je creatie hier onder in de linkz of in de juiste map op onze facebook pagina.

rest mij alleen nog dit,
ik wens jullie hele fijne sinterklaas avond, fijne kerstdagen en alvast een goed gezond en creatief 2022
groetjes Debby



1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-