zaterdag 25 december 2021

Kerstmutsen verrassing 1

Onder de mutsen meiden hebben we cadeautjes voor elkaar gedaan


Ik had deze surprise doos gemaakt met allemaal vakjes en zakjes erin


Een soort van advent kalender. Maar dan niet 24dg soms ook een dagje niks


Niet alle cadeautjes paste erin dus sommige  lagen er ook naast


De zakjes vind ik soms een beetje saai dus heb ik ze bestempeld met gummipan gnoom stempeltjes


En gister mocht ik de verrassing van Elly open maken en dit heb ik van haar gekregen.


En deze mooie creatie had ze voor mij gemaakt


Bedankt Elly. 
Groetjes Debby 

1 opmerking:

  1. Mooie creatie had je voor Bianca en mij, super gemaakt, was er heel blij mee.
    Dank je wel
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-