maandag 21 februari 2022

Mutsen Cluppie live #6 Milka chocolade

Bianca had deze leuke Milka cadeau box voor mijn dochters verjaardag gemaakt.


Als mutsen team vonden we hem zo leuk, dat bianca er een live van gemaakt heeft om met onze mutsen cluppie volgers te gaan maken

Als mutsen team hebben we er allebei een gemaakt. En kon ik eindelijk een keer gebruik maken van mijn leuke chocolade tekst stempels


Ik vond alleen de paarse milka wikkel niet zo heel erg mooi passen bij mijn creatie, dus heb ik hem uit de verpakking gehaald


en dit schattig stempeltje wilde ik zo graag gebruiken, dat ik ze aan de binnenkant heb gebruikt om.de chocolade tekst vast te houden


 Onderin zit nog een pocket waar 2 tags in zitten en waar je nog een leuke tekst op kan stempelen of een cadeaukaart of geld in kan stoppen als je hem cadeau wil geven.

Bianca heeft hem natuurlijk ook gemaakt dus neem vooral ook bij Mutsje #1 BIANCA een kijkje op haar blog

En vergeet niet mee te doen, er valt een leuk klein prijsje mee te winnen

Groetjes Debby 

1 opmerking:

  1. DIE VAN JOU IS OOK AL ZO PRACHTIG GEWORDEN, HEEL MOOI DAT JE DE WIKKEL ERAF HEBT GEHAALD, PAST IDD. BETER BIJ JOUW PAPIER!
    GROETJES GERIE

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-