vrijdag 25 februari 2022

Hoera zwanger

Toen ik dit schattige kalfje tegen kwam in mijn design pakket en ik hem of haar op het wolkje zag zitten dacht ik eerst aan een geboorte kaartje, maar als iemand net zwanger is, is het natuurlijk ook leuk om een kaartje te sturen en te krijgen 


Ik heb een essentials mal gebruikt om deze kaart te maken. Ik heb hem eerst op zwart cardstock uit gestanst en daarna heb ik hem dubbel gevouwen, zodat het dus een soort van envelopje / pocket word. Uit deze pocket steekt een kaartje en daar heb ik een tag in gestopt op de tag kun je zelf een bedrag schrijven om aan de jonge ouders in spe te geven


het design papier en het kalfje komen uit een slimline design papier pakket van Dutch doobadoo en heet Holy Cow. En holy cow wat is dit weer een super schattig plaatje en een mooi design papier pakket


groetjes Debby designteam lid hobbyshopveldmaat

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-