vrijdag 11 februari 2022

Simply magnolia februari

 Ik mag jullie vandaag de 1ste reminder laten zien van de challenge bij Simply magnolia. En die challenge hoe kan het ook anders in februari is 

VALENTINE

Eigenlijk is het altijd een alles mag challenge met een optie om een valentijnskaart te maken. Maar wij als design team maken eigenlijk altijd wel een thema kaart


En hoe leuk is het om met deze schattige cupido tilda een kaartje te maken. Het afdrukje heb ik van een vriendin gekregen. Echt super lief van haar en het stempeltje is ook te schattig
 

Ik heb achter de ster nog een tag gemaakt zodat ik daar nog iets op kan schrijven. Heb je zelf ook een leuke valentijnskaart gemaakt (wel met een magnolia stempel erop) deel hem dan met ons.

Groetjes Debby 
designteam lid bij Simply magnolia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-