vrijdag 11 februari 2022

you are loved

het is weer bijna valentijnsdag en dan is een kaartje sturen altijd leuk. Of een cadeautje geven. daarom heb ik een klein kaartje gemaakt van een slimline mal van dutch doobadoo heb ik de grootste maat genomen en toe dubbel gevouwen 


Daarna heb ik een raampje eruit geknipt en daar een tekst stempel in gestopt deze iets opgehoogd met foam tape


uit een essentials mal van studio light heb ik de hartjes gebruikt en uit een knipvel pakket van craft o clock heb ik de envelopjes en de roosjes gebruikt

fijn valentijnsweekend allemaal 
groetjes Debby designteam lid hobbyshop veldmaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-