dinsdag 1 maart 2022

ROAR veel liefs

Hier word je toch vrolijk van. Ik wel in ieder geval. En ik krijg van deze kleurtjes en jonge tijger welp zin in de lente


Ik had deze kaart eigenlijk voor een mutsen cluppie challenge gemaakt, maar zoals Bianca en ik zijn kunnen we op het laatste moment nog wel eens de planning omgooien. dus moet snel nog even aan de bak voor een nieuw kaartje


Ik had deze kaart voor mijn vriendin gemaakt voor haar verjaardag vorige maand. Maar kan hem nu pas laten zien want had hem als reminder gemaakt voor hem mutsencluppie, wat nu dus geen  reminder meer is maar gewoon een leuke kaart om met jullie te delen 

  
Vandaag is wel de nieuwe challenge begonnen op ons mutsen cluppie namelijk

SLIMLINE
Dus doe gezellig mee en laat ons jullie mooie creaties zien. Plaats je ze in het juiste album dan kun je kans maken op een leuke prijs en de eer om gast designer te zijn voor de challenge van volgende maand

Groetjes Debby mutsje #2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-