dinsdag 8 maart 2022

Hello little one

Toen ik van de week verplicht binnen moest blijven in verband met een positieve corona test, kreeg ik dit leuke design papier in de brievenbus van mijn crea vriendin  Jacqueline 


Daar moest ik dus ook gelijk mee aan de slag. Want dit olifantje is toch gewoon te schattig. Bij Daantje Creatief is toevallig ook een maand challenge met als thema Baby dus kon ik dat ook gelijk aan mee doen

Heerlijk met een essentials mal aan de slag gegaan en andere leuke stansjes uit al mijn mappen. Soms kom je stansjes tegen waarvan je niet eens meer wist dat je ze had. Zoals de hart stans achter het olifantje 


Ook de Hello stans weer eens gebruikt. 
Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-