zaterdag 12 maart 2022

You're Sweet

Ik heb de schatkaart van vorig maand eindelijk gemaakt. Het ontbrak me steeds aan de tijd, maar gister samen met Bianca deze creatie gemaakt. Lang leve het beeldbellen. Toch samen gezellig creatief kunnen zijn al woon je zoveel kilometer uit elkaar.


Bianca appte gister, bij jou ook niemand thuis vanavond. Nee, ik ben de hele avond alleen thuis. Ik ook zin om samen de schatkaart kaart van februari te maken 


Ja leuk, even snel de honden uit laten en dan videobel ik jou......prima tot zo. En van 18.30 tot 20.30u gezellig samen aan de slag geweest 


Ook nog wat mutsen cluppie dingen besproken. En al kletsend deze leuke creatie gemaakt. Dan zijn de 2uurtjes zo voorbij.

Groetjes Debby xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-