zondag 13 maart 2022

Mutsen cluppie live #7 reminder

 Maandag heb ik live #7 gegeven en nu is het gewoon alweer zondag..... Wat gaat dat toch altijd snel voorbij.  


De live is bijna 1week geleden gegeven en wil je kans maken op onze gesponsorde  prijs dan kan je je creatie van deze live nog tot volgende week zondag in het juiste album zetten

Je kan dan gekozen worden in onze persoonlijke top 3. Of misschien wel winnaar worden. De winnaar kiezen we niet zelf maar word door de computer bepaald


Zo heeft iedereen even veel kans om te winnen. Dat vinden we wel zo eerlijk. Je hoeft dus niet in de top3 te staan om winnaar te zijn. 

ik heb mijn reminder gemaakt met foto's van mijn tripje naar Noor en zo samen met mijn badmuts vriendin Jacqueline.......!!!

Met Bianca fröbel ik via video bel afspraakjes met Jacqueline heb ik bijna iedere donderdag middag een  fröbel date

Altijd super gezellig. We zijn erg nieuwsgierig naar al jullie mooie creaties dus blijf ze vooral delen ook al valt er geen prijsje meer mee te verdienen.  

Groetjes Debby mutsje #2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-