vrijdag 25 november 2011

Kerst versiering


Deze keer geen kerstkaart, maar het heeft wel met de kerst te maken. Hoe kan het ook anders in deze tijd van het jaar. Ik kwam op het blog van tessa (klik maar eens op het linkje) gepimpte haren tegen, Nou liep ik laatst in de action en daar kwam ik ook van die hartjes tegen. iets anders maar wel erg leuk. en moest toen gelijk aan de hartjes van tessa denken en wat ze daar mee gemaakt had. ik dacht dat ga ik ook eens proberen. En ik vind hem SUPER  leuk geworden. Deze komt aan de duer te hangen als we het huis in kerstsfeer gaan brengen

hier een foto van de onderste bloemen met magnolia stempel. De stempel komt uit de kerst collectie van 2011 en zijn ingekleurd met de copic ciao markers. de bloemen en het afdrukje heb ik met dotties vastgezet.


en dan ook nog een foto van de bovenste bloemen met tekst. De grote donkere bloem heb ik zelf gekleurd want ik had niet de juiste kleur. De tekst stempel heb ik op wit papier gestempeld en daarna met een bijna opgedroogde inktpad eroverheen gegaan voor de bruin kleurige tint. de takjes zijn gemaakt met een pons van Martha Steward.


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog. Reacties vind ik erg leuk, dus laat vooral jullie mening weten.



6 opmerkingen:

  1. woww wat mooi ook je kaartjes zijn schitterend
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker prachtig uit, heel leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo superleuk!!

    leuk gemaakt een heel leuk idee!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig. Heel goed gelukt. Wat leuk dat we je hebben kunnen inspireren! Fijn weekend.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie en wat een leuk idee.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden! Goed voor mijn inspiratie....ik heb ook nog een aantal dingen liggen die voor de kerst gepimpt moeten worden.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-