zondag 27 november 2011

kersthart voor mijn collega


Ik vind het maken van die kerst harten zo ontzettend leuk om te doen. Dat ik besloten heb om voor mijn 3 overblijf collegaatjes ook zo'n mooi hart te maken. Ze gister dus een sms gestuurd met de vraag welke kleur hun kerstboom heeft. 2x bruin en 1x goedkleurig.....maar kreeg eerst een sms terug dat alle kerstbomen de kleur groen hebben (grappige collega)


Voor haar is dit hart.  Zij heeft goud kleurige ballen in haar boom. Maar helaas heb ik geen goed gekleurde copics, dus heb voor haar ook een bruine gemaakt, maar dan geprobeerd om met wat gouden accenten te werken. zo heb ik een gele bloem wat bruinig gemaakt en dat heeft wel een beetje een goud effect



De bloemen heb ik bij boekvoordeel gekocht. de blaadjes heb ik van een stans maar weet alleen niet meer van wie die is.

Ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties.


met dit hart doe ik mee aan de volgende challenges

shopping our stash                    Christmas or winter
anmacreatief                             Kerst
its a magnolia challenge           Maak gebruik van een pons en magnolia stempel
simply create too                      All about Christmas

13 opmerkingen:

  1. Superleuk gemaakt zo, heel vrolijk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debby,

    Prachtig ség en wat leuk om zo een kersthart te krijgen !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke creatie is dit zeg!
    Dat is wel geweldig om met kerst weg te geven in plaats van een kaart.
    Heel leuk idee!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! boffen jouw collega's. Leuk hoor.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtig gemaakt Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooi hart. Ontzettend leuk idee om aan je collega's te geven. De blaadjes zijn van een MD creatable. Ben benieuwd naar de andere harten. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Anmacreatief. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk zeg

    Als je onze candy nog op je blog plaatst dan kun je meedoen daaraan {regels zijn iets aangepast}

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kersthart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your Christmas heart is so pretty! Glad you could join us at Simply Create Too for our very first challenge, "All About Christmas". Hope to see your entries in ALL our upcomiong challenges.

    DianeMoneyGoolsby
    SimplyCreateToo Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is fantastic! I love the heart & the super cute image! Thank you for playing along with us at SOS this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk, daar zullen je collega's vast heel blij mee zijn. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-