maandag 7 november 2011

Step Ladder Card


vind het maken van deze kaartjes zo leuk om te doen. Het maken is eigenlijk heel simpel en met de scor-pal net even iets sneller dan wanneer je alles met de hand uit moet meten en dan moet scorren. Dus heb nog steeds geen spijt van mijn scor-pal aankoop.

deze keer een step ladder card in het blauw. het papier is van een winterpapier blok die ik op de beurs in Venray gekocht heb. de naam ben ik even kwijt. Het afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met mijn copics. het sierrandje is papertape en die heb ik met een copic de kleur donkerblauw gegeven. en de tekst heb ik weer ergens op internet gevonden en uitgeprint. zo is krijgt niet elke kaart dezelfde kerstwens

ben weer benieuwd naar jullie reactie's

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-