zondag 1 januari 2012

Hellup wie heeft advies


Als eerste wil ik iedereen een goed, gezond, liefdevol en creatief 2012 wensen. En jullie bedanken voor alle berichtjes en reacties op mijn blog..............door deze reacties vind ik het iedere keer weer leuk om even een kijkje te nemen op mijn blog in de hoop een leuke reactie van iemand te mogen hebben ontvangen


Mijn eerste creatie van dit jaar is een klein doosje...............dit komt uit een scor-pal boekje van kittys craft en heel leuk en met scor-pal erg makkelijk te maken. De buurvrouw van mijn vriendin is zwanger en in mei is ze uitgerekend ................ ze had mijn sinterklaas surprise gezien en vroeg zich af of ik voor haar geen bedankjes wou maken als mensen op kraamvisite waren geweest............ Nou dat lijkt me erg leuk om te doen. Nou komt ze volgende week even samen met mijn vriendin langs om te kijken. Heb dit als voorbeeldje gemaakt.

ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, maar vraag ook een beetje advies aan jullie. Dit is voor mij de eerste keer dat ik echt iets voor iemand onbekends moet maken en ik er dus een bedrag voor moet gaan vragen...............nou is mijn vraag wat zou ik er voor kunnen vragen............ze heeft ongveer 50 van deze schattige kleine doosjes nodig.....................HELLUP

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Debby!

    Nog gelukkig nieuwjaar.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby,
    Mooi doosje, ontzettend leuk om dit als bedankje mee te geven aan de kraamvisite, leuk bedacht hoor! Lastig hè als je iets moet vrage. Ik denk dat ik er persoonlijk ongeveer 1.50 tot 2.00 euro voor zou vragen? Succes!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk doosje, en super dat je kraam geschenkjes mag gaan maken. Dat is wel een hoop werk, maar ooo zo leuk om te doen he !!!
    Voor 50 van deze doosjes zou ik een 70 euro vragen.


    Grtjs peggy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-