zaterdag 18 augustus 2012

Veels te warm om te freubelen


Nou ik vond het vandaag veels te warm om te freubelen.
Wij hebben lekker de tas ingepakt en een koeltas gevuld
en hebben ons vandaag heerlijk vermaakt aan de waterkant.
M'n dochter had een vriendinnetje mee.
Man lief had zijn hengeltje meegenomen,
dus ik heb heerlijk van de zon genoten.
af en toe even het water in voor afkoeling.
Daarna weer lekker opdrogen in de zon op mijn handdoekje.
Zo komen we die heerlijke zonnige zomerse dagen wel door.
 Heerlijk zo'n zonnig weekend.
Morgen zal de dag er niet veel anders uit zien
Dus op de creatieve freubels van mijn kant
moeten jullie nog even wachten
want van dit weer moet je genieten
We wonen tenslotte in Nederland
het weer kan zo weer voorbij zijn
En dan hebben we weer tijd genoeg om te freubelen

Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-