zaterdag 20 december 2014

Geen creatie maar Nieuws..... !!!

 
Ik vind het altijd erg leuk om aan challenges mee te doen. De kans om iets te winnen is mooi meegenomen, maar ik vind het vooral leuk om dan wat extra reacties op mijn creaties te krijgen. Een tijdje geleden kwam ik dus ook op de Challenge blog van
CREATALICIOUS
en daar zag ik dat ze voor 2015 opzoek waren naar nieuwe DESIGN TEAM LEDEN, ik dacht dat is leuk. Dus ik heb gereageerd en ze een mailtje gestuurd en ik kreeg vrijwel direct een mailtje van Melanie terug.

Ik mag hun Design Team komen versterken
 
 
CREATALICIOUS is een maandelijkse challenge blog. Ik moet nog even wachten op de eerste challenge opdracht maar ik heb er super veel zin in, Het design team bestaat uit getalenteerde dames en komen overal vandaan. Als je zin en tijd hebt neem dan eens even een kijkje bij:
 
 
Liefs Debby ♥
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Welcome to the team Debby! Looking forward to working with you!
    Big hugs, Tammy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your awesome creations.. Looking forward to work with you and the other girls
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome to the team :) Looking forward to working with you!
    Hugs from Poland :)
    DT sister Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-