zondag 14 december 2014

Happy Bday party .......... !!!

Wat een heerlijke zondag morgen. Het zonnetje schijn. Dochter lief is met 2 vriendinnen naar de Albert Hein want ze gaan cup-cakes maken, Man lief kijkt voetbal op tv en ik ben heerlijk aan de freubel. Heb een afdrukje van LOTV gebruikt en ingekleurd met distress markers.
 
 
erg leuk en fijn om mee te kleuren die distress markers. Heb ze even van mijn freubelmaatje mogen lenen, maar moest nog een cadeautje voor onder de kerstboom, dus ik heb 9 stiftjes besteld.

 
verder weer lekker met een mal van Dutch doobadoo aan de slag geweest en weer gebruik gemaakt van veel Noor-Design stansjes en stempeltje. Nou de meiden zijn nog wel ff bezig dus ik ga weer lekker verder met freubelen, deze keer ga ik een koffie bus omtoveren tot spaarpot.
 
fijne zondag nog allemaal

6 opmerkingen:

  1. leuk weer!!!
    en wat kleur jij mooi met de distress markers.....volgend jaar ook maares proberen.....
    fijne zondag!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart.... heerlijk zo een zondag.
    Fijne avond nog,
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettes-freubel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi modelletje kaart in mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Vooral het plaatje is erg mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kaartje, zo leuk hoe je de kleuren hebt gecombineerd en het stempeltje is prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-