donderdag 4 december 2014

Love you moppie -xxx-

 
Goede morgen

Vandaag geen freubel berichtje, maar een verjaardagberichtje, vandaag is mijn moppie jarig en zal er weinig van freubelen terecht komen.  Want vandaag staat dus in teken van mijn moppie. Het is bijna niet meer voor te stellen dat ik 14jaar geleden met weeën de nacht doorgekomen ben. En dat ik om ongeveer 15.00u dacht, ja de  weeën zijn nu redelijk snel achter elkaar en houden ook langer aan dan die ene minuut. Niet wetende dat ik na het bezoek van de verloskundige gelijk naar het ziekenhuis moest omdat ik al meer dan 24uur gebroken vliezen had..........om 18.35uur na 4 pers weeën was ons kleine meisje daar. En nu 14jaar later is mijn kleine meisje geen klein meisje meer maar al een hele dame !!!
 
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-