maandag 10 juni 2019

Explosie box toren deel 3 (slot)

Na 2dagen hard door werken kan ik dan eindelijk zeggen dat hij af is. Het heeft wat uren werk gekost maar mijn aller eerste explosie box toren is af. Zo blij met duidelijke uitleg op YouTube. En dan ook nog eens gewoon in centimeters. heel erg handig


Om deze mysterie box moet natuurlijk een strikje. Aan de buitenkant hebben we niks geplakt zodat het nog een verrassing blijft wat erin zit


verder heeft dochter lief in haar foto archief  allemaal leuke foto's opgezocht die ze erin verwerkt wilde hebben.


en omdat zij handiger is met de pc als dat ik ben heeft ze de foto's ook nog eens allemaal op
het juiste formaat aangeleverd......dat werkt wel super handig en snel


in totaal zijn er 38 foto's in deze creatie verwerkt en is dochter lief blij met het eind resultaat en stiekem ben ik ook wel een beetje trots op mezelf want ik vind hem best goed gelukt


hopelijk vind mijn (bonus) Dochter de creatie ook erg mooi
Succes woensdag Sanne met de eindexamen uitslag... we gaan voor je duimen

Liefs Debby


2 opmerkingen:

  1. Hij is echt geweldig!! Ja ik heb dat ook met iets uitprinten op de juiste maat, moet je ook niet bij mij zijn. Daar zijn ze hier thuis ook handiger is.
    Dus fijn dat zij het deed voor je.
    En een reden om trots op te zijn, want hij is echt heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel erg mooi uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-