vrijdag 21 juni 2019

SUMMER SURPRISE .....!!!


Nu alweer een paar maanden actief op de facebook pagina van Scrappen en Beppen. En we hebben daar een hele leuke groep dames die zo onderling leuke activiteiten bedenken. Zo kwam de vraag wie doet er mee aan een Summer surprise...….het concept is precies hetzelfde als de surprise die we maken voor 5 december alleen dan in een Zomers Tintje. Via de website lootjestrekken.nl kreeg ik de naam door van mijn getrokken lootje.....


ik heb ……………… FRIEDA...………….!!!!


Du ik ben aan de slag gegaan. Tijdens het opruimen kwam ik nog een houten strandhuisje tegen en het idee was geboren. Ik ga een soort van pizza doos maken met vakjes erin. 2 vakjes om de cadeautjes in te stoppen. En in 1 vakje heb ik een klein mini albumpje gedaan zodat ze daar (als ze op vakantie gaat) haar vakantie foto's in kan doen.


verder heb ik de cadeautjes ook een beetje in de vakantie / zomer sfeer gehouden. En op de creatie heb ik de stempel van het schattige bijen meisje gezet. vind het zo'n snoesje. als ik het stempeltje alleen al zie word ik er vrolijk van.


Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie creatie, en wat een werk zit erin.
    Super mooi Debby!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-