zondag 22 september 2019

Examen Album



Mijn dochter heeft haar 2de diploma in the pocket. Haar MBO niv2 diploma
Bloem Groen en Styling


en daar hoort natuurlijk een album bij 


de eerste 2 pagina's zijn van haar eindexamen stukken.


Mijn dochter met een klasgenootje


en dan het belangrijkste moment de handtekening



En als je slaagd voor je bloem opleiding hoort daar uiteraard ook een bloemetje bij 


samen met een aantal klasgenoten ff poseren voor de foto


de uitnodiging en de kaartjes die aan de bloemen zaten horen er ook bij


Heb niet alle foto's uit het album gebruikt want dan word de blogpost wel heel erg lang.

fijne zonnige zondag
liefs Debby





2 opmerkingen:

  1. Wat is het geweldig gaaf geworden zeg. Zo mooi alle details waar zo goed over is nagedacht. Dit is een prachtige herinnering die altijd bewaard zal worden. Dierbaar....en dat zal ze zelf ook vinden denk ik.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super mooi geworden Debby!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-