zaterdag 28 september 2019

Kerstwensen.....!!!

De hele dag staat hier in het teken van voetbal op tv. dochter lief is werken en gaat van daar uit met de trein naar een vriendin. Dus dat betekend een lekker crea dagje voor mij.


Dit is een van de creaties die ik vandaag gemaakt heb. Een kerstkaartje met een magnolia stempel. Heb nog een hele leuke creatie gemaakt vandaag, maar die mag ik jullie nog niet laten zien want die heb ik voor het k.i.c design team gemaakt en die challenge is pas in november dus nog even geduld.

Liefs Debby 

1 opmerking:

  1. Ohh die is heel mooi Debby!! Hou van Magnolia (die ik te weinig gebruik) en de kleuren zijn gaaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-