maandag 2 september 2019

mini tag album in een potje.

ik kwam zo'n leuk ideetje tegen van Monique aanen. ik was gelijk weg van haar creatie en heb hem op mij to-do lijstje gezet. Dus toen in afgelopen donderdag naar de knotsgekke kaartendagen in Den-bosch ben geweest heb ik bij de kraam van Kimya de spulletjes gekocht die ik nodig had.


en laat Monique nu ook net op de beurs aanwezig zijn dus kon haar mooi even vragen  welke glazen potjes ik nodig had


ik wist ook al gelijk wat ik in het eerste potje zou gaan maken. we zijn  afgelopen weekend 2dagen naar Egmond aan zee geweest.


dan maak je niet zo heel erg veel foto's maar voor zo'n klein mini albumpje heb je dan precies genoeg 


Heb strand zand meegenomen voor op de bodem van het potje en kleine mini schelpjes. helaas was er op het strand geen enkel mini schelpjes te vinden.....dus heb ik een klein potje gekocht met mini schelpjes.


Liefs Debby ♡

Ik doe mee aan de challenge van:




1 opmerking:

  1. This is so clever! What a really stunning jar design and I love the beach theme along with your lovely tags! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday Challenges! HUGS, *Vicki* (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-