dinsdag 17 maart 2020

Lego birthday card....!!!

Het corona virus slaat overal op de wereld toe.  Nederland zit nog niet in totale lockdown maar we zijn wel genoodzaakt om allerlei sociale gebeurtenissen zoveel mogelijk te vermijden.  

Dus je verjaardag vieren is ineens een dingetje. Voor volwassene is het vervelend maar we weten de reden een dat is prima.  Maar voor kinderen vind ik dat een totaal ander verhaal. 


Zo kwam ik op Facebook een vraag tegen of iemand tycho en kaartje wou sturen. Tycho is niet zomaar een 12 jarige jongen hij is een jongen met verschillende rugzakjes en hij is gek op lego en poezen.  En ik kon deze oproep niet zomaar voorbij laten gaan.  Zondag is hij jarig en morgen gaat hij op de bus zodat hij op tijd op zijn bestemming is. 

Liefs Debby 



2 opmerkingen:

  1. Wat super attent van je Debby en dit is zeker voor een mooi doel. Ik ga morgen kaarten afgegeven hier waar de ouderen wonen op het steunpunt, ze vonden het super lief.
    Ik heb toch een enorme voorraad en hopend fleuren ze daar wat van op.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lego kaart daar is Tycho vast blij mee !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-