zondag 19 april 2020

Cheese.......!!!


daar ben ik weer met een reminder kaart voor de maand april. we zijn alweer op de helft van de maand en we hebben al hele leuke inzendingen maar er kunnen er natuurlijk altijd nog wel een paar bij. De challenge van deze maand is.

"gebruik een tag op of in je creatie"


De kaart die ik gemaakt heb komt uit mijn rest papiertjes bak. Ben ik de enige of vinden jullie het ook zo zonde om al die over gebleven stukjes weg te gooien. Nou ik wel en ik heb dan ook een hele bak vol met afvalstukjes. Van die afval stukjes maak ik meestal weer tagjes en die kwamen voor deze challenge goed van pas. Ik heb mijn tagjes in de kaart verstopt.


Ik heb op de tagjes een tekst stempeltje gebruikt. dat is er een van Joy maar hij was te groot om in zijn geheel op 1 tagje te gebruiken, dus ik ben weer gevaarlijk gaan doen. nee niet met het stempelen ervan want at ging na mijn gevaarlijke actie best oké. Als stempels te groot zijn.....en ze zijn redelijk goed te scheiden.....dan pak ik mijn schaar en knip hem gewoon door midden.....ooooooo zonde hoor ik jullie denken en jij bent gek. Maar het werkt (voor mij tenminste) heel erg goed 


dat was weer mijn creatie voor de maand april. hopelijk zie ik jullie creaties ook voorbijkomen bij kaartjes inspiratie challenge

liefs Debby



1 opmerking:

  1. Hij is mooi je creatie.
    En ja ik heb ook een volle bak alweer met restjes. Weggooien kan altijd nog en ik heb zo vaak iets nodig uit die bak.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-