zondag 5 april 2020

Feestje......!!!

Na 2 dagen samen met demi creatief te zijn geweest voor school..... was mijn hobby plekje weer helemaal van mij alleen.  Ik heb nog 2 kaartjes op mijn lijstje staan voor corona jarige.  

Deze keer en kaartje voor de bijna 8 jarige Yoursi. Zijn lievelings kleur was  blauw en hij vind voetballen erg leuk.  Hopelijk woont hij ergens waar hij in de achtertuin kan voetballen samen met zijn zus. 


Maar nog fijner zou het zijn als hij heel snel weer met vriendjes en klasgenootjes kan voetballen en spelen.  Voor nu word het een verjaardag met alleen hert gezin en hopelijk veel kaartjes zodat hij zich en beetje extra jarig voelt. 

Nu door met het maken van het 2de en laatste kaartje wat op mijn lijstje staat.  Daarna gaan weer op zoek naar nieuwe kindjes om blij te maken met een kaartje op hun verjaardag. Maar eerst de oude lijst afwerken voordat weer nieuwe toevoegen anders word hert stressen. 

Fijne zondag

1 opmerking:

  1. Deze heb je ook weer leuk gemaakt. En fijn dat je je hobbyruimte weer terug hebt..maar dat was ook even belangrijk, wens je een mooie zondag toe Xx
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-