zondag 19 april 2020

Today is kind of a big DEAL!!!

Vandaag weer een corona kaartje maar deze keer heb ik zelf een oproepje gedaan voor deze verjaardag.  De zusje van mijn vriendin heeft het down syndroom en is heel verdrietig dat niemand op haar feestje komt en iedereen thuis moet blijven


Nou vergeten doen we haar niet en ik heb voor haar dus en oproepje geplaatst zodat hopelijk de brievenbus helemaal vol stroomt met kaartjes voor Anneke's 56ste verjaardag


Deze kaart heb ik voor het feest varken gemaakt. Lieve Anneke maak er bij Irene en Adje en super leuke dag van. Of moet ik zeggen feestweek.

Dikke verjaardags knuffel uit Nijmegen
Liefs Debby 

2 opmerkingen:

  1. Hij is mooi Debby. De mijne gaat vandaag op de post. Bleek geen postzegels te hebben dus even halen straks.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief. Alvast bedankt voor het sturen. Je maakt Anneke daar erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-