woensdag 17 juni 2020

Be yourself

U  het createam pakket van deze maand zat en hele aparte stempel. Ik heb hem gestempeld maar links laten liggen omdat ik er even niet mee wist wat te doen. Elly vond hem helemaal geweldig dus met toestemming van anneke hem naar haar door gestuurd


Maar nadat ik mijn creaties voor deze maand af gaaf kwam ik hem weer tergen en wilde ik me er toch aan wagen ook al is het weer een project die uit mijn comfort zone is. 


Oxide inkt voor de dag gehaald en allerlei achtergrond stempeltjes en mask maken van Dutch doobadoo en er mee aan de slag gegaan met deze creatie als eind resultaat 

1 opmerking:

  1. Ik vind hem echt geweldig!
    En deze creatie is super mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-