zaterdag 20 juni 2020

Gezelligheid kent geen tijd!!!


Officieel is het nog weekend maar ik heb heerlijk 2 werken vakantie.  Dus weer proberen noteert al te veel klusjes te doen in huis die moeten maar ja die horen er ook bij. Maar ik ga ook heerlijk aan de fröbel tussen de klusjes door. 


Zoals bijvoorbeeld deze draai kaart. Die stond al een tijdje op mijn to-do-lijstje maar het kwam er steeds niet van.  Dus vandaag weer naar eens voor gaan zitten. 


Ben maar weer eens aan de slag gegaan met het mooi  Design papier van Maja design Denim en girl


En wat vinden jullie van de paardebloemen van joy....... zo leek maar de link wad wat moeilijker te vinden nooit geweten hoe en paardenbloem bij Jou crafts heette maar dat is dus een dandelion



En ook de Jij stans en stempels van Marianne design kwamen hier weer goed van pas



Ook de mini envelop heb ik er gebruikt ik vind hem zo handig heb er nu een stukje cardstock met een stempel afdrukje in gedaan maar als ik hem op een verjaardag geef dan kan er geld in het envelopje


  
In hert midden de stoere ronde stans van joy crafts gebruikt. Heb de border stans ik besteld maar die moest nog binnen komen maar deze hebben weer wel alvast voor jullie op de link gezet zodat jullie alles makkelijk kunnen vinden


De laatste link die ik met jullie wil delen is de tekst stempel die op de voorkant staat en waar ook mijn blog bericht naar vernoemd  is 


Voor degene die vaderdag vieren en fijne dag morgen voor degene die het niet vieren om wat van reden dan ook 
Een fijne zondag
LIEFS 

Ik doe mee aan de challenge van:






9 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer super zoals altijd..ik wordt saai in mijn meldingen hahaha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card. Love how the papers coordinate with the torn jeans photo. Thanks for playing along at SCRAP OUR STASH - Gail #staysafe #stayhealthy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooops...that should read USE YOUR STUFF (not Scrap our Stash). Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart, met hap eruit! E is zoveel op te zien. Mooi hoe je alle materialen hebt gecombineerd. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous card Debby. Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck.. Ursula Uphof DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig verjaardagskaartje! Er is zoveel op te zien en ook het modelletje is echt een verassing voor de ontvanger! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een onzettend gave kaart zeg alles past perfect bij mekaar. leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!! Thanks for sharing with us at Let’s Craft and Create Challenge, hope to see you again :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-