donderdag 25 juni 2020

Hot fun in the summertime



Toepasselijker kan de tekst van mijn kaartje niet vandaag. Het is buiten bijna 30 graden maar mij hoor  je niet klagen hoor ik vind dit weer echt heerlijk. 

Kom met dit weer alleen minder aan mijn hobby toe dan dat ik zou willen. Op de en of andere manier komt er met mooi weer veel minder uit mijn handen dan normaal gesproken. 


Over dit kaartje heb ik bijna 3 dagen gedaan. 
Dag 1: afdrukje van magnolia gekleurd
Dag 2: het HAPPY gedeelte van de kaart gemaakt
Dag 3: de rest van de kaart erbij verzonnen en opgeplakt


Ik vind de tekst happy wel erg leuk. Eens kijken of ik dat nog wat andere woorden van kan vinden die ik leuk vind en aan mijn collectie toe kan voegen 

1 opmerking:

  1. Je kaart is mooi geworden, een zomerhobbydipje denk.
    Ik persoonlijk vind het iets te warm, geef mij maar 25 graden dat is beter uit te houden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-