zondag 21 maart 2021

I'm not just a card.

Zit de laatste tijd en beetje in een dipje. Ik begin ergens aan,  en dan loop ik al snel vast en dan ga ik wat anders doen. Dat had ik dus ook met deze leuk mal van studio light. Niet al te groot dus goed te verwerken op een kaart.


Maar hoe ik toen verder moest..... dat heb ik 2dg over gedaan. Ik heb leuk papier gekocht..... het is eigenlijk baby papier,  maar zo zie je maar dat je niet altijd pakket hoeft te gebruiken waar het eigenlijk voor bedoelt is want dit is totaal geen baby kaart


Ik heb ook weer gebruikt van mijn missees stempel en er komen binnenkort nieuwe uit. Ik kan niet wachten tot ik dat me aan de slag mag gaan. Vind ze echt zo leuk. Niet allen de stempeltjes maar ook de teksten die erbij horen


Deze tekst is niet van missees maar vind ik ook een erg leuke tekst. 

 Geniet van de laatste dag van jullie weekend
  Fijne zondag nog. 
Groetjes Debby 

3 opmerkingen:

  1. Oeps zo herkenbaar! Hier hetzelfde, maar deze kaart is toch heel mooi weer geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met die vrolijke jongedame Debby. Hopelijk komt je flow snel terug.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Debby.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-