maandag 29 maart 2021

In paradise.

Nieuwe stans ontvangen. Daar moest ik dus iets mee maken. En had nog behang over van de kamer van mijn dochter dus verwerkt op deze creatie


Vind de jungle / savanne stempels van carnaval creations er wel goed bij passen. En toen bedacht ik dat een vrouw waar ik werk binnenkort 60 word en gek is op giraffen. Dus die er maarliefst gebruikt


Daarna moest ik nog bloemen hebben voor erop maar had niet de juiste kleur. Dus na aanleiding van het bloemen maak filmpje van mijn design team maatje bianca aan de slag gegaan met foam en de van gogh krijtjes. Vind ze wel oke gelukt. Bedankt voor de goede uitleg bianca


Een goed begin van de week iedereen
Groetjes Debby 

 

4 opmerkingen:

  1. Je creatie is super geworden, ja van behangen krijg je nog inspiratie ook zie je wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en dat behang komt er mooi op uit.
    Graag gedaan de uitleg maar volgens mij had je dat helemaal niet nodig.
    Veel liefs Bianca.XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond de tip met het ijzerdraadje en het sponsje wel echt super handig

      Verwijderen
  3. Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatsapp Number +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-