vrijdag 26 maart 2021

MMHOE

Goede morgen
Nog een dagje werken en het weekend staat weer voor de deur.  En met deze leuke koe build-up mal van Dutch doobadoo kreeg ik zo'n zin in de lente


En de meeste maken de koe standaard in zwart met wit, maar ik heb er een bonte bruine koe van gemaakt. Het woord MMHOE heb ik gemaakt met de alfabet stans van CraftEmotions


De mooie bloemetjes heb ik uit het Design papier van scrapboys best Friends geknipt, daar zitten 2 vellen in met plaatjes, daar staat ook het vogeltje op dat op het hoofd van de koe zit




Allemaal een fijne vrijdag en alvast een goed en hopelijk zonnig weekend

groetjes Debby 
design team lid hobbyshop Veldmaat 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die koe ,mooi patroon . een chocolade koe ervan gemaakt.
    Leuk tussen de bloemetjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatsapp Number +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-