donderdag 1 april 2021

APRIL CHALLENGE

  De 4de maand van 2021 alweer, de tijd vliegt echt voorbij. We hebben dus weer een nieuwe challenge voor jullie. Deze maand is dat 

"Gebruik een mask mal op je creatie"


Ik heb 3 verschillende tags gemaakt. En heb daarop de stempels van Karin Joan gebruikt en verschillende mask mallen met allerlei verschillende soorten oxide inkt

 
De tags heb ik met een bindring aan elkaar gemaakt en er een waaier mee gemaakt.



De stempel afdrukjes heb ik wit gelaten want vond de achtergrond al kleurrijk genoeg. Doen jullie weer gezellig mee. Zowel op het blog van Hobbyshop Veldmaat als op onze Facebook pagina kun je de creatie met ons delen.

Groetjes Debby 
design team lid hobbyshop Veldmaat 



1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-