vrijdag 30 april 2021

Lang leve lieve jij

Wat brengt studio light toch leuke Essentials mallen uit. en wat zijn sommige toch veelzijdig, Net zoals deze, eigenlijk horen er MERCI chocolaatjes in, maar ik vond het juist leuk om er eens iets anders me te maken, 



Het patroontje blijft hetzelfde maar in plaats van er chocolaatjes in te doen heb ik er een klein mini albumpje in gemaakt, leuk om wat fotootjes in te stoppen en eventueel een klein envelopje waar je centjes in kan doen, zodat je weer een leuk klein cadeautje te geven hebt als iemand jarig is i.p.v. een saaie witte envelop


het albumpje kun je er ook makkelijk uithalen en het is een leuk klein formaatje




Ik vond het papier wel heel erg vintage, dus leek het me leuk om op pinterest op zoek te gaan naar oudere echtparen die heel lief samen op de foto staan. aan de zijkanten wat pockets gemaakt waar tags en labels in kunnen om wat leuks op te schrijven



ook de achterkant van het albumpje heb ik natuurlijk bewerkt en als ik zo die oudjes zie knuffelen krijg ik een heel fijn gevoel van binnen, want is het fijn dat de meeste oudere nog steeds zo lief en verliefd op elkaar zijn, daar kan onze jongere generatie nog iets van leren

groetjes Debby Design team lid bij Hobbyshop Veldmaat

 

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-