woensdag 14 april 2021

Van harte beterschap

 Wat duurt het corona virus toch lang, heel lang is het bij ons uit de buurt gebleven. Maar langzaam aan hoor je van steeds meer mensen om ons heen dat ze besmet zijn.


Zo ook een stel die ik via mijn vriendin ken. Alle 4 zijn ze besmet geraakt en zitten nu net zn alle in quarantaine 



Toen het corona virus er net was heb ik heel wat jaartjes gestuurd naar zieke kindjes, eenzame oudere of jarige, dus nu vond ik het leuk om de jongste uit het gezin een kaartje te sturen,  met beterschap


Op de voorkant heb ik een stempel afdrukje gebruikt uit mijn stempel verzameling, weet even niet meer van wie deze is. Aan de binnenkant heb ik gewerkt met missees van karin joan.


De beterschaps tekst stempels op de kaart zijn van marianne design.

Groetjes Debby en
vooral mijn blog bezoekers blijf 
vooral gezond


1 opmerking:

  1. Hele mooie kaart in lieve kleuren en de stempel van het zieke beertje is zo lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-