zaterdag 22 mei 2021

Hugs & Kisses !!!

 Met mijn vriendin naar Scrap en Co geweest omdat ze ook graag zig markers wilde. Dus zijn we daar van de week naar toe gereden. En toen ik dit papier zag, kon ik het niet weerstaan en viel het zomaar in mijn winkelmandje.


Dit schatje kon ik gewoon niet laten liggen. Vooral ook omdat een giraf samen met het stokstaartje mijn favoriete dieren zijn. 


Alleen op dat lieve koppies word je al verliefd en dan is het papier ook nog leuk. Wat wil je nog meer.........nou ZON dat zou ik wel fijn vinden want ben de regen van de afgelopen dagen wel zat. Het is lente maar het lijkt wel herfst......brrrrr heb het gewoon koud.

Groetjes Debby 

3 opmerkingen:

  1. Van dit kaartje wordt je heel blij, is zo schattig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt ja wat een prachtig papier is het ik heb hier ook twee setjes liggen.
    Dacht voordat het uitverkocht is.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-