zaterdag 15 mei 2021

Kadootje voor jou

Zit al eventjes in een crea dipje, zit vanalles in mijn hoofd maar het komt er niet echt uit

En dan ga ik altijd opruimen en herinrichten. Dan kom je ook wel weer eens wat tegen waarvan je ineens inspiratie krijgt


Deze leuke ddbd mal kreeg ik van mijn lieve team maatje Elly cadeau en daar ben echt heel erg blij mee want vind hem super gaaf


Toen vond ik ook nog eens het design papier pakket van bella lulu die ik laatst gekocht had. En ben ik er maar eens mee aan het stoeien gegaan


In de ene pocket heb ik een tag gestopt met een leuke tekst stempel erop en in de andere pocket stop ik dan het geld voor de jarige zo heb je een leuk cadeautje om te geven ipv een saaie witte envelop

Groetjes Debby 





1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie Debby, je bent weer terug hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-