maandag 24 mei 2021

It's a beautiful day !!!

 Best lekker zo'n extra vrije dag. Helaas is het slecht weer. Het is lente maar het lijkt wel herfst zo koud en guur is het buiten. Dat was eind april wel anders toen ik deze foto's maakte voor mijn journal


Ik had een weekje vrij en het was heerlijk weer dus ben ik lekker met Buddy een stuk van ongeveer 7km gaan wandelen. In de buurt bij ons heb je een heel mooi park waar hij heerlijk los kan lopen  en zwemmen


En als ik hem zo zie genieten met zijn stok(je) en in het water geniet ik ook volop vooral als het zinnetje schijnt. Hopelijk word het snel heerlijk lente en zomers weer.

Groetjes Debby 

2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, deze pagina's. Het weer is inderdaad niet best, in april ook niet trouwens, met uitzondering van een paar mooie dagen. Jij hebt ze gelukkig vast kunnen leggen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina heb je gemaakt, ja dit weer wordt je nu niet happy van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-