woensdag 2 augustus 2023

Mutsen cluppie live#45 reminder

 Eigenlijk was het maandag mijn beurt om een live te geven. Maar op die dag was ik jarig en ook al vierde ik het niet op die dag dan zul je altijd zien dat er om 19.00u toch iemand binnen komt waaien voor een bakkie, dus was Bianca zo lief om met mij te ruilen.  

En wat een leuke creatie heeft ze voor jullie bedacht op mijn verjaardag

Ik heb hem uiteraard ook gemaakt, maar dat is alweer een tijdje geleden want we werken heerlijk vooruit. zo hebben we geen creatie stress of extra druk erop staan en hebben we alle tijd om ook elkaars creaties te maken en jullie die als reminder van live#45 te laten zien



Hij heeft weer zoveel leuke pockets om tagjes of kaartje in te stoppen. Ik hou er van. 


Ik heb er een kaart mee gemaakt en in het uitleg filmpje heeft Bianca er ook een kaart mee gemaakt, maar afgelopen maandag heeft ze laten zien hoe je deze creatie ook op een planner pagina kan verwerken hoe leuk is dat.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-