woensdag 9 augustus 2023

Mutsen cluppie youtube reminder

 Afgelopen maandag kan er weer een nieuwe youtube creatie online. Deze keer niet van mij maar van Bianca  daarom kom ik jullie dagen later de reminder van deze creatie laten zien.


Ik heb deze creatie gemaakt met ons leuke digi papier lieflijk..... en ik vind het ook echt heel lief papier.  


En dit digi papier heeft bij mij toch wel weer een streepje voor. Ik vind ze allemaal leuk maar soms springt er net eentje boven uit een dat is voor mij deze



Nou zijn blauw en kraft ook wel mijn lievelingskleuren dus ik ben een beetje bevooroordeeld hihihi

Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog, altijd leuk als je een reactie achter laat. En wil je na het zien van deze creatie ook aan de slag. En uitleg filmpje vind je op het mutsen cluppie youtube kanaal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-